Jump to content
Tuts 4 You

Terminator - The Sarah Connor Chronicles


Teddy Rogers

Recommended Posts

its nice, good to watch. decent if you like kyle xy,heroes,lost,battlestar gallactica,prison break,stargate,bionic woman,journeyman.

one thing is bad they jump in time from 1997 into 2007, better would be 2027:P

but if you watched DC terminator 2 you will know that 3rd part also doesnt follow script.

at end of t2 sarah connor is old and have grandchildren, bombs dont fall.

so how 3rd part and she died in 1999 for leukemia.

Edited by human
Link to comment
decent if you like kyle xy,heroes,lost,battlestar gallactica,prison break,stargate,bionic woman,journeyman.

I haven't seen any of these :o

You must have quite a lot of free time hehe

Or you're like 60 or something, that would make sense :D

Link to comment

One film I thought would be crap but turned out to be excellent was Battlestar Galactica: Razor. I've only ever seen a couple of episodes of new Galactica on satellite TV but this movie seemed far superior to what I have seen of the series. Definately worth watching:

http://www.imdb.com/title/tt0991178/

Ted.

Link to comment

unfortunately for me all i can watch on TV is shows after about 12 Midnight.. which is why i probably release so much :lol: i have the choice of pimple creams, exercise machines or makeup solutions.. :P

Link to comment

i watched whole 3 series of gallactica, its awsome, there soon in april will be 4th final serie when they reach earth.

usa ****ers wanted to cancel it due canadian dollar=usa dollar so its not worth for them to do series in canada.

many great series were canceled due that and writters strike that so far will last till april 2008. or then maybe longer.

thats why only series that come out are crap, and i even dont talk about movies. p0rn have better plot and is more interesting than this mpaa spam.

and they talk about piracy? for such crap you will go to cinema and pay, same with music. all commercial crap for money not entertainment.

best crap are pop cd mixes. from 40 songs you like maybe 2, and thats why they riaa hates itunes and others due people buy one song only.

and that lowers profits not piracy.

Edited by human
Link to comment

i havent seen it myself but ive posted the seasons (sarah connor and dexter,etc,etc so far) to check out....(res)

cheers

B

Edited by Blah
Link to comment
Just wondering if anyone has seen this TV series yet, is it any good?

Oh! No, no, no... I can't believe I just watched this. I knew the TV series wasn't going to be as good as the first two films but I didn't think it could be worse than the third. They butchered the whole thing!

A scientist sent back in time to build a time machine in 1963 - in a bank?! A "baby" Terminator?! What were they thinking!

What next, John will have a Termintor dog named Lassie?

There are so many holes and flops it just isn't anything like Terminator or Sarah and John Conner. I can't watch it and take it seriously... :(

Ted.

Link to comment

you take series too serious:P

only serious serie is star trek.

its revolutionery serie for our today life,science and technology.

gene roddenbery invented antimatter,tricorders,holographic memory and many more stuff we will use later.

you can find on google that antimatter engine word was first used in startrek, then somewhere in 197x in french particle accelerator they noticed antiprotons that live only few ms.

tricorders are now developed by usa for use by u.s army.

holographic crystals we see now as plates like cd.

so isnt this guy a visionery.

Link to comment
Oh! No, no, no... I can't believe I just watched this. I knew the TV series wasn't going to be as good as the first two films but I didn't think it could be worse than the third. They butchered the whole thing!

Yeah I was afraid of that so I didnt even bother even trying to watch it. I mean its not the terminator without the terminator. Fox network has been a real disappointment to me for a while now.

Link to comment
  • 2 weeks later...

I take all I said back about this series as I have seen a few more episodes and it is not actually that bad. Seems the pilot was crap but the follow up episodes have been getting quite interesting and it is taking on a better shape now... :thumbs:

Ted.

Link to comment
dont judge book by cover

True and I am quite happy to admit I was wrong :)

The first few episodes, especially the pilot, were poor. If you are sat on the review panel and watched that pilot to vote if it goes in to full production, for me personally, it wasn't good. But... the story line is evolving and taking shape and it seems to be flowing much better. I hope it continues to do so...

Ted.

Link to comment

Well i watched the episodes up to date and i have to admit it does look appealing. however like teddy said the first few are a bit boring.

However i will still continue to watch this along side with Prison break :) .

Link to comment
Teddy Rogers

Sorry, I meant CPU from Vick Chamberlain not Cromartie... anyway it is still a good question...

Ted.

Link to comment

Well if you see episode 9 i think ;) it sorta becomes clearer. i dont think they trust the good terminator anymore because she hid the chip.

Apparently there is some useful files on the chip that was useful and they could hack it lol.

in the end she gets erm... cooked lol... to be honest i am looking forward to season 2

P.S. : What the hell is wrong with Prison Break !! on season 4 now ? with 13 episodes of Season 3 ? i mean wtF. !! when they forwarded it to season 3 people were ****ed off that it extended from season 2. !.

Link to comment
  • 6 months later...

Seen it yesterday.. Thought it was quite amusing, I don't consider it excellent television but it should be fun to watch though..

Have seen every ep, which does say something :)

q.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...